Polityka zwrotów
ZWROT TOWARU PRZEZ KLIENTA
1. W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru Klient ma prawo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zwrocie zakupionego towaru.
2. Po złożeniu oświadczenia, Klient zobowiązuje się odesłać towar na adres wskazany indywidualnie przez Sprzedawcę – nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówionego towaru.
3. Towar powinien zostać odesłany na adres wskazany wcześniej przez Sprzedawcę. Zwrot płatności nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego produktu lub potwierdzenia jego nadania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
4. Zwrot środków realizowany jest tą samą metodą płatności, którą posłużył się Klient podczas składania zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na inną, niewiążącą się z dodatkowymi kosztami formę.
5. Oświadczenie o zwrocie można wysłać na adres kontakt@intimica.pl korzystając z FORMULARZA ZWROTU. Aby zachować termin, o którym mowa w ust. 1, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
6. W niektórych przypadkach zwrot towaru może wiązać się z kosztami wysyłki, które ponosi Klient – dotyczy to sytuacji, gdy nie ma możliwości skorzystania z darmowego zwrotu. Adresy zwrotu mogą znajdować się również poza granicami Polski. Informacja o sposobie zwrotu oraz adres do wysyłki są przekazywane indywidualnie po zgłoszeniu zwrotu.