Polityka zwrotów
1. W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru Klient ma prawo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zwrócić zakupiony towar. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnionego w załączniku FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY i wysłać je na adres e-mail: kontakt@intimica.pl lub listownie na adres: Bigom Sp. z o.o., ul. Tadeusza Apolinarego Wendy 10B, 70-655 Szczecin. Aby zachować termin, o którym mowa powyżej wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Po złożeniu oświadczenia Klient zobowiązuje się odesłać towar na adres wskazany indywidualnie przez Sprzedawcę. Adres ten zostanie przekazany Klientowi po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin na odesłanie towaru wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
3. W celu ułatwienia procedury zwrotu, Sprzedawca umożliwia Klientowi skorzystanie z automatycznie generowanej etykiety zwrotnej, która umożliwia odesłanie towaru za pośrednictwem wskazanego przewoźnika.
4. Wygenerowanie etykiety zwrotnej odbywa się automatycznie po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Etykieta zwrotna zostanie niezwłocznie udostępniona Klientowi za pośrednictwem adresu e-mail wskazanego podczas składania zamówienia lub w odstąpieniu.
5. Wygenerowanie etykiety zwrotnej jest związane z opłatą w wysokości 15,00 zł (słownie: piętnaście złotych 00/100). Opłata, o której mowa w niniejszym ustępie, pokrywa koszt przesyłki zwrotnej i jest potrącana przez przedsiębiorcę z kwoty zwrotu należnej konsumentowi, chyba że strony postanowią inaczej.
6. W przypadku nieskorzystania z oferowanej przez Sprzedawcę opcji zwrotu, Klient zobowiązany jest do odesłania towaru na adres wskazany indywidualnie przez Sprzedawcę. Koszty zgodne z taryfą wybranego przewoźnika ponosi Klient.
7. Zwrot płatności nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego produktu lub potwierdzenia jego nadania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot środków realizowany jest tą samą metodą płatności, którą posłużył się Klient podczas składania zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na inną, niewiążącą się z dodatkowymi kosztami formę.