Polityka zwrotów

 

1. W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru Klient ma prawo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zwrocie zakupionego towaru.

2. Po złożeniu oświadczenia, Klient zobowiązuje się odesłać towar na adres wskazany indywidualnie przez Sprzedawcę – nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówionego towaru.

3. Towar powinien zostać odesłany na adres wskazany wcześniej przez Sprzedawcę. Zwrot płatności nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego produktu lub potwierdzenia jego nadania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4. Zwrot środków realizowany jest tą samą metodą płatności, którą posłużył się Klient podczas składania zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na inną, niewiążącą się z dodatkowymi kosztami formę.

5. Reklamacje należy składać na adres e-mail kontakt@intimica.pl korzystając z FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY lub listownie na adres: BIGOM Sp. z o.o., ul. Tadeusza Apolinarego Wendy 10B, 70-655 Szczecin. Adres do wysyłki reklamowanego produktu zostanie przekazany Klientowi indywidualnie po otrzymaniu przez sprzedającego formularza o odstąpieniu od umowy.

6. Aby zachować termin, o którym mowa w ust. 1, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

7. W niektórych przypadkach zwrot towaru może wiązać się z kosztami wysyłki, które ponosi Klient – dotyczy to sytuacji, gdy nie ma możliwości skorzystania z darmowego zwrotu. Adresy zwrotu mogą znajdować się również poza granicami Polski (np. Chiny). Koszt takiej przesyłki może wynosić orientacyjnie od 23 zł do 60 zł (zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej dla listów poleconych priorytetowych), w zależności od wagi przesyłki. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zmiany stawek przewoźników ani za indywidualne wyceny firm kurierskich. Informacja o sposobie zwrotu oraz adres do wysyłki są przekazywane indywidualnie po zgłoszeniu zwrotu. W przypadku zamówień obejmujących więcej niż jeden produkt, Konsument może zostać zobowiązany do odesłania poszczególnych produktów pod różne adresy zwrotne. Każda z przesyłek zwrotnych kierowana pod inny adres może wiązać się z osobnym kosztem nadania.