FAQ

Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

W razie dodatkowych pytań lub problemów prosimy o przesłanie wiadomości bezpośrednio na adres e-mail kontakt@intimica.pl lub skorzystanie z naszego formularza kontaktowego.

Kiedy przystąpicie do realizacji mojego zamówienia?

Rozpoczynamy realizację zamówień natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.

Jak złożyć zamówienie?

Kiedy odnajdziesz właściwy produkt do zakupu, wybierz odpowiednią opcję i kliknij przycisk "Dodaj do koszyka". Następnie masz możliwość dodania innych produktów lub przejścia bezpośrednio do płatności, klikając "Przejdź do płatności". Ostatecznym krokiem będzie uzupełnienie danych kontaktowych i dokonanie opłaty za zamówienie.

Kiedy dostanę potwierdzenie mojego zamówienia?

Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie natychmiastowo wysłane na podany adres e-mail lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie niezbędne informacje dotyczące przesyłki oraz zamówionego produktu.

Gdzie mogę znaleźć numer zamówienia?

Numer zlecenia pośrednictwa w formacie "IXXXX"(np. I4311, I2201) powinien być przesłany natychmiast po zakupie na Twój adres e-mail lub numer telefonu, wraz z potwierdzeniem zamówienia. W razie jakichkolwiek problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jakie są koszty dostawy?

Aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów, standardowa dostawa jest BEZPŁATNA.

Która firma kurierska dostarcza zamówienia?

Wszystkie przesyłki są dostarczane za pośrednictwem firmy Poczty Polskiej lub kuriera Pocztex. W przypadku przesyłek zagranicznych lokalny operator odpowiada za dostawę.

Do jakich krajów są wysyłane zamówienia?

Zamówienia składane za pośrednictwem naszej platformy są głównie wysyłane do Polski. Jednak specjalnie dla klientów zagranicznych oferujemy międzynarodową dostawę do ponad 150 krajów.

Czy możliwa jest płatność przy odbiorze?

Niestety, obecnie nie oferujemy płatności przy odbiorze. W przypadku trudności z opłaceniem zamówienia umożliwiamy tradycyjny przelew.

Gdzie mogę śledzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia można śledzić na stronie: https://www.17track.net/pl. Numer do śledzenia przesyłki zostanie przesłany w mailu z potwierdzeniem wysyłki.

 

Czas dostawy

Jaki jest czas dostawy?

Większość zamówień zrealizowanych za pośrednictwem naszej platformy dociera zazwyczaj w ciągu około 10 dni roboczych od momentu nadania zamówienia. Jednak czasami, głównie z powodu przewoźnika, dostawa może się opóźnić.

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia są wysyłane w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy potwierdzenie i numer do śledzenia na podany adres e-mail lub numer telefonu.

Dlaczego status mojej przesyłki nie ulega zmianie od pewnego czasu?

Dlaczego Nie martw się, numery przesyłek są zazwyczaj aktualizowane z opóźnieniem, dlatego status może nie być od razu widoczny w systemie. Prosimy o cierpliwość w przypadku braku zmiany statusu przesyłki. Jednak, jeśli przesyłka nie dotrze w ciągu 60 dni, prosimy o kontakt.status mojej przesyłki nie ulega zmianie od pewnego czasu?

Minęło 15 dni od nadania paczki, a ja jeszcze jej nie otrzymałem/am.

Maksymalny czas dostawy wynosi 60 dni. Nie mamy kontroli nad działaniami przewoźnika, dlatego prosimy o cierpliwe oczekiwanie na przesyłkę oraz natychmiastowy kontakt w przypadku przekroczenia ustalonego terminu.

Skąd są wysyłane zamówienia?

Paczki są wysyłane przez dostawców z różnych krajów, również spoza Unii Europejskiej.

Czy wszystkie produkty są wysyłane w jednej paczce?

Czasami, aby przyspieszyć dostawę, produkty zamówione za pośrednictwem naszej platformy są wysyłane osobno. To pozwala uniknąć opóźnień związanych z kompletnym skompletowaniem zamówienia, a produkty są wysyłane na bieżąco od różnych dostawców. Dlatego też terminy dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia mogą się różnić.

 

METODY PŁATNOŚCI

Jak mogę uregulować płatność za zamówienie zrealizowane poprzez Wasze pośrednictwo?

Za zamówienie możesz dokonać płatności:

- bezpiecznym i natychmiastowym przelewem za pośrednictwem Przelewy24,

- bezpiecznym i natychmiastowym przelewem za pośrednictwem Stripe,

- szybką płatnością mobilną BLIK,

- zaszyfrowaną płatnością kartą płatniczą.

Kiedy otrzymam potwierdzenie dokonanej płatności?

Jeżeli dokonasz płatności poprzez szybki przelew lub BLIK, otrzymasz natychmiastowe potwierdzenie płatności po udanej transakcji na podany adres e-mail. W przypadku płatności kartą, potwierdzeniem płatności będzie jednocześnie potwierdzenie zamówienia.

ZMIANY W ZAMÓWIENIU

Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

Zamówienie może zostać anulowane, o ile nie przeszło jeszcze do kolejnego etapu realizacji. W celu anulowania zamówienia prosimy o szybkie powiadomienie nas, najlepiej w ciągu godziny od jego złożenia.

Czy mogę zmienić kolor lub rozmiar produktu, który zamówiłem/-am?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, istnieje możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym drogą mailową na adres kontakt@intimica.pl, podając numer zamówienia oraz dokładne zmiany, jakie chciałbyś/-abyś wprowadzić.

Czy mogę zmienić adres dostawy zamówienia?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, można dokonać zmiany adresu dostawy. Prosimy o natychmiastowe powiadomienie nas drogą mailową na adres kontakt@intimica.pl, podając numer zamówienia oraz poprawny adres dostawy.

 

REKLAMACJE

Jak zgłosić reklamację dotyczącą wadliwego produktu?

 Jeśli produkt zakupiony za pośrednictwem naszej usługi nie dotarł w idealnym stanie, prosimy o przesłanie informacji na adres e-mail kontakt@intimica.pl, podając numer zamówienia oraz dołączając zdjęcia przedstawiające usterki. W przypadku uznania reklamacji, wyślemy nowy produkt na nasz koszt, bez konieczności zwracania wadliwego towaru.

Zamówiłem/am kilka produktów, ale otrzymałem/am tylko jeden lub część z nich.

Czasami, w celu przyspieszenia dostawy, zamówione przez nas produkty są wysyłane w osobnych paczkach. Dzięki temu unikamy opóźnień związanych z pełnym skompletowaniem całego zamówienia, a produkty są wysyłane na bieżąco od różnych dostawców. Dlatego też termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może się różnić.

Jak mogę zwrócić zakupiony produkt?

Masz 14 dni na zwrócenie produktu od momentu otrzymania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt z nami.